zaterdag 6 maart 2010

Femke's beslissende wedstrijd..


Heee,
Zoals jullie in mijn stukje blog hebben gelezen, hebben jullie gezien dat ik een belangrijke wedstrijd had. Ik had er veel vertrouwen in en ook heel erg veel zin! Helaas stond ik eruit, maar dat wist ik al een tijdje, want mijn trainers wilde een tactiek bespreken. Ik ben er nog wel de laatste minuten ingekomen.

Ik zat op de bank en de eerste helft ging goed, we hebben alles goed dicht gehouden. Ruststand: 0-0. Toen de 2e helft, dat wat minder ging. We begonnen een beetje in de kakken, waardoor het 0-1 werd voor OZC. Toen kwam PKC terug, waardoor het 1-1 werd. Toen, 20 minuten voordat de wedstrijd was afgelopen, werd het 1-2 en daarna 1-3. Toen kwam PKC weer terug en werd het 2-3. En zo ging het nog wel een tijdje door.

En toen keken we op het scorenbord.... 5-3...
Hoe kunnen we dit nog binnen 1 minuut gelijk maken, of winnen?
En toen waren we geen kampioen meer,helaas. We hebben wel goed gespeeld, maar hun waren duidelijk beter.
Eindstand:
3-5

Eindpositie in poule:
2e

1 opmerking: